Musikprov imorrn!

Today har jag mest bara pluggat, och jag lyckades göra hela matteläxan och rättat har jag också gjort ;).



Senare gick Jag ut med Katja & Angie, mysigt värre! VI gungade i mörkret och sen köpte vi godis och när vi stod i kassan började vi sancka om att vi alla kommer få diabetes när vi blir stora (vi äter så jäkla mycket godis, ingen tvekan om det!) och han i kassan skoja lite med oss :P.

När vi sen gick hem så började vi springa vid ett ställe för det var en bil som hade svängt in på ett konstigt ställe så vi blev jätte skraja, men vi kom hem i säkert förvar i alla fall :D.

Imorrn har jag Musikprov, önska mig lycka till! :)

Dagens låt:


Rock Star Supernova - It´s On



Kommentarer
Postat av: Dragana

Lycka till på provet!

2009-09-29 @ 22:52:11
URL: http://iseedee.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0