Nu jäklar blir det ändring!

Shit, det var länge sen! Trevligt att skriva igen måste jag ändå säga ;).

Under denna tid som gått har jag fyllt år, börjat skolan och ja vad kan man säga, haft mitt härliga liv som bara blir bättre och bättre för var dag som går :).

Jag är fortfarande nybörjare på min nya kamera, och glömmer den hemma rätt ofta men nu ska det bli ändring på det! Många bilder ska det bli ;).

lite kort om min dag :). Jag, Katja & Angie gick till Trångsund, köpte godis, små killar fråga om de fick smaka, vi gick och gunga och sen har det mest bara vart hopp och skutt resten av dagen :P.

Världens mysigaste dag idag, himmlen blå (även om det är bättre med grå ;)), lite kall blåst och bladen i träden som göt att det blir en mysig skugga över en, med en mysig låt på också såklart :).

Jag hoppas nu att jag kommer hålla kvar vid bloggen och inte sluta skriva bara sådär, vi får se hur det går men jag ska nog lyckas!



Tagen av Tessan :).


Grymma tjejer!


Hip, hip och iväg!


Tagen i Norge :P.


Precis som denna :).

Jag har inte kommit på något bra avslut på varje inlägg än, så detta får duga just nu // Tova.


Kommentarer

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0