My scars remind me that the past is real, I tear my heart open just to feel.

God kväll eller natt! Sitter hemma hos Amnda, Katja och jag ska sova här, eller Katja och Amanda sover redan.. men men, jag klarar mig här med musik :D. Dessutom är det hur mysigt som helst här, ett tänt ljus vid datan, och blad som raslar utanför.

Egentligen är jag hur trött som helst, mina ögonlock är tunga och känns svula efter allt gråt ikväll, men ändå känner jag mig pigg? Och tiden går så väldigt långsamt känns det som också, så vem vet när jag känner att jag kan sova.

Idag eller ja, igår ;) så var jag med Katja & Amanda såklart, men även Didde & André, coola snubbar :P. Vi kolla på Transformers :D, ja fast den var ju inte så bra direkt..

Ha en mysig natt, om ni nu sover, ha en mysig dröm!



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: vad tyckte du om låten? :P

Jag lyssnar på musik, höhö :D

händer idag då?

2009-10-26 @ 10:49:23
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Dragana

Transformers är ju jätte bra! Särskilt den andra filmen! Hehe! :))

Hoppas att allt är okej och det känns bättre för dig idag!

2009-10-26 @ 11:14:30
URL: http://iseedee.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0