Skolan börjar!

Skolan började idag, wiie! Och första dagen ska ju såklart min mobil ha ställt om sig.. så att klockan inte ringer. Någon ringer mig och frågar vart jag är! Snabbt på med kläder och iväg till skolan. Jag som hade planerat allt så bra?

När man sen kommer in i klassrummet ska det såklart vara tyst, alla ska läsa. Jag kommer in, rufsigt hår, osminkad och en stor t-shirt det står Rise Against på och alla kollar i stort sett på mig. Och då ska det självklart fattas en stol på min plats. Skramlande kommer jag tillbaka med en stol och sätter mig. Yay, himmelriket!

Dessutom har jag gjort illa min handled, inte vet jag hur, bara att det gör ont. Men slut med klagomål, annars så har ju dagen vart toppen :). Godis till lunch blev det också, hehe.. :P.

Men nu ska jag käka upp mina nudlar och ta det lugnt :).




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh tack så mkt :D



Samma här, ska vi lägga till varann på bloglovin? :D

2009-11-02 @ 17:03:36
URL: http://photoshopifokus.blogg.se/
Postat av: I r o n i e l l e

Haha okej! Nu ska jag hem från jobbet! Ha det gott :) Kram

2009-11-02 @ 17:04:29
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: tussinuss xD

hahah tova är duuuum xD nää jag bara skojja :P men det va ju tur att jag ringde dej :P <3 haha det va jääävligt gott med gooodisch :P <3 jag vill oxå ha nudlar . :(



Hare gött

2009-11-02 @ 22:47:34
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0