Rockville.

Nu sitter jag här, hemma från att ha repat med mitt fina lilla band, lite bättre på trummor har jag blivit :P. Och igår köpte jag trumstockar! :P Men eftersom jag har mitt huvud på rätt ställe så har jag glömt min kamera hos pappa så jag kan inte ta bilder!
Nästa gång kanske det blir bilder från rockville? :)

Och ja juste, jag fick ett starkt VG på min inlämningsuppgift :D. Jag blev väldigt, väldigt chockad kan jag ju säga, efter att jag fått veta satt jag bara och skratta och kunde inte sluta :).

Men nu ska jag kolla på tv :) Ha det bäst!




Kommentarer
Postat av: Sofia:]

Haha va skrev vi :S??? Nej tova de e djävulen som tagit dig för att du inte läst dom :] <33

2009-11-12 @ 15:06:04
URL: http://minnenosinnen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0