Måste köpa stövlar!

Nu har jag vart väldigt, väldigt dålig på att uppdatera.. men nu när det är lov och jag har hela dagarna på mig att blogga så blir det nog mer inlägg än på den sista tiden.

Lite kort från vad som hänt från skolavslutningen :).


Hade dessa tjusiga skorna på skolavslutningen :P.

Det har regnat dag och natt här nu också, så det har ju såklart blivit blask och skvätt där ute med Katja & Angie :D.

Så här såg en viss pöl ut..

Skitiga blev man också.. men det är ju så kul att man skiter i det och gör om det ;). Det ända som är jobbigt är att skorna man här hemma börjar ta slut, 2 par är ju blöta och då menar jag blöta! Så kanske man ska ta och köpa ett par stövlar?



Annars så har det vart sängen och tv:n för det mesta. När det är lov blir det svårt att hoppa upp ur sängen direkt.. i alla fall för mig. Och vem vet jag kanske ligger och kollar på tv hela dagen, även om jag älskar att vara ute i regnet så måste man ju ha rätt sällskap.

Här kommer lite bilder från innan också.

       
 
En grym låt kommer nu :P.


Låten heter Lovefool men vem som sjunger och spelar vet jag inte.

Har gjort om lite på bloggen också, ny header och osv :). Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aa det är jäävligt länge sen jag var med som vecknas blogg :P hahah nää det regnar ju fan bara hela jävla tiden. men va på skansen idag med konfan och jag ska vara med de på mån, tis, ons och typ på torsdag också :) PUSS

2009-06-14 @ 18:26:32
Postat av: tessan ♥

det över var från mej :)

2009-06-14 @ 18:26:55
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilka fina skor du hade :)



Jag mår bara fint! Hur mår du själv då?

2009-06-14 @ 18:50:21
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0