AQW

Tjohej! Har just kommit hem från Helsingborg, with my family :D, bilder och mer kommer senare ;). Är hemma hos Angie :D mysdag inne!?

BRA! LÄNK!

Kolla bilden, bäst i stan! Vi är såååå JÄVLA balla! (tro inte på det jag skriver)


Jag har rött hår i spelet :D.

Rumpa Pumpa, See Ya!
(Jag är på lvl 12, Toarullen (Blondinen Tova, Rävwannabe (från när Tova hade rött hår), hmmm.. Ska jag fortsätta) på lvl 6!!! HAHA JAG ÄGER HENNE HAHAHAHA!!! MOHAHAHA!... / Angelaärbättreäntovapåaqw.. sägervi!

Du då din äggskalle! Med hår som går ner till knäna, ditt nya toapapper eller?! MOHAHAHAHA din SNÄLLA tova (känn på den lilla angie!)

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du haft det bra!!

Snygg design föresten :P

2009-07-12 @ 23:34:13
URL: http://elinsownplace.blogg.se/
Postat av: tessan ♥

hahh fan va ni är sjuka du och anhgie <33 fin header också <33

2009-07-12 @ 23:36:18
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0