Idag

Hej hej!

Idag i skolan har det typ inte hänt något, har bara spelat lite spel på Vickans mobil (ett super roligt racer spel :P) på rasten och sen så klart jobbat på lektionerna men det är ju inte så speciellt mycket :S.

Jag kanske håller på att bli sjuk för jag har haft ont i magen nästan hela dagen och ont i huvudet. Mina systrar här hemma som är sjuka har också det så det är därför jag kanske är sjuk.
Men den tanken ska jag inte behålla för jag ska vara fullt frisk resten av veckan har jag bestämt :D.

Nu ska jag hitta på något att äta och plugga til mina spanska glosor till imorrn.

// Tova

Kommentarer
Postat av: Angie .

Jobbigt att vara sjuk ;/



Sv: Hehe tack, jag gjorde den på photofunia.com

Kram

2009-01-14 @ 15:55:41
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Erica,

haha kul med spel på mobilen :D

2009-01-14 @ 21:36:25
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0