Hälsodag 1

Jag orkar inte gå en meter till! Jag är helt slut. Vi har hälsovecka eller egentligen bara mån, tis och ons men men.
Hade tänkt göra choklad men vi har inte så mycket mjölk hemma :(. Så jag få nöja mig med crunchy.

Första "lektionen" så pratade vi i klassen bara och den andra gjorde vi lite lekar och sånt grejs.

Sen hade vi hinderbana och den var skit jobbig!! och Jonte i min klass blockerade vägen för mig hela tiden så på ett ställe så råkade jag hoppa på honom när jag skulle hoppa ner på ett ställe.

Men det gick rätt så bra ändå sså jag är rätt så nöjd :P.

Efter det hade vi lunch som tur var och sen på rasten satt vi i uppehållsrummet och snacka :D.

När klockan se var 1 då skulle alla i 7:an gå upp till mossen och springa så många varv man kunde runt. Jag sprang med Amanda och det var otroligt jobbigt.

Men vi lyssnade på musik och vi lyckades springa fem varv på 45 min!! jag är super stolt, för om jag skulle gå i 8:an skulle jag få VG. Eller det sa Nicole i alla fall :P.

Och sen går man hem och nu sitter jag här och äter dem goda flingorna :P.

Jag ser lite ful ut men men :P

// Tova


Kommentarer
Postat av: Angie .

Hälsoveckan berättade jarri om ;)

O crunchy är godast.



Btw, du har fått ett award i min blogg :)

2009-01-19 @ 16:04:17
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Erica,

Kul med hälsovecka :D

2009-01-19 @ 16:23:57
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0