Idag

Vi åkte till Haninge idag också.

När vi först kom till Haninge så gick vi till Ö & B och köpte en ansiktsmask och Angie köpte kakor också.

Sen så gick vi tillbaka till Haninge centrum så såg vi en rosa bil och den var hur snygg som helst! En sån vill jag ha när jag blir stor!



Så här såg den ut snygg va!

Sen när vi fortsatte gå så hade jag en kaka i handen och skulle göra bästtecknet så råkade jag tappa den. Och Angie satt och knöt sina skor. Så när den fall ner på marken så trodde Angie det var fågelskit. Så jag höll på att skratta ihjäl mig      


Jag med kakpaketet.


Kakan jag tappade.

När vi sen var inne i centrumet så provade vi lite kläder och skor.

Efter det blev vi så hungriga så vi köpte två halv bagetter och åt det var jätte smarrigt.

   

Och efter det så åkte vi hem och snart ska jag vara med Angie och lägga ansiktsmask på varandra igen. Hehe.

// Tova

Kommentarer
Postat av: emma

söt bild :)

2008-09-15 @ 08:03:01
URL: http://mmilkshake.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Oj den va verkligen rosa den bilen :)

2008-09-15 @ 19:30:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0