Idag och igår

Hej hej!

Kunde tyvär inte skriva igår för internet funkade inte men nu är det igång igen :D.

Igår så var jag med Sazze. Vi var hos henne och det var skit skojjigt.

Först så slog vi in våra engelskaböcker och sen så började vi dansa till hög musik :).

Efter det var vi väldigt hungriga och gjorde mannagröt. Rätt gott faktiskt. Har ju typ aldrig ätit det förut så.. Men det var gott.

När vi hade ätit klart så spelade vi lite monopol. Fast vi hann inte spela så länge för att Sazze skulle åka till sin simmning. Så jag gick hem då såklart.



Idag så har jag inte gjort något särskilt bara kollat på lite tv och pluggat på glosor och gjort matteläxan.

Fast jag har varit ganska hungrig också så jag har gått runt och letat mat men har sorgligt  nog inte hittat något gott. Så jag fick gå ut och plocka några äpplen från vår trädgård. Som tur var så var dem jätte smarriga :).

Det är väl typ allt som har hänt för dagen så..



Aa juste här kommer en till låt som jag tycker är ganska bra :).



// Tova


Kommentarer
Postat av: elin

åh, va gott med blåbär :)

2008-09-17 @ 20:13:44
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Sv: Mm :P

Jag var med Julle lite oxo, sen efter så aa det blev bättre ;)

Kram

2008-09-17 @ 20:32:41
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: Tack! :)

2008-09-18 @ 07:44:26
URL: http://wlisa.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0