Rensat garderoben :P

Hej!!

Idag på morgonen så rensade jag garderoben. Det var inte så mycket jag inte ville ha kvar men det var ändå bra så att jag fick lite ordning på vad som finns där inne :P.

Medans jag rensade fick jag en lapp Angela i brevlådan (telefonen funkade inte hos henne) att jag kunde komma upp till henne, hade bestämt att vi skulle vara hos henne denna dag.

Aa men eftersom jag resnade så fick jag lämna en lapp och säga att jag kommer upp lite senare.

När jag sen var klar så gick Angie och jag och hämtade hennes lilla syster från dagis och sen så gick vi hem och lekte lite med henne och så.

Det var riktigt kul och vi lyssnade på musik :P. Och sen så fixade Angela och jag lite. Vi gjorde frisyrer på varandra som passade lite till den stilen man har.

Jag gjorde lite punk på Angie och angie gjorde lite rockabilly på mig (funderar på att börja med den stilen).

Sen så körde vi lite kull med Angelina (Angies lilla syter). Och sedan satte Angie och jag lite vid datorn. Vi gjorde serier med glass och muffins. Riktigt roliga blev dem tycker jag i alla fall.

Sen gick jag hem och åt stroganoff med ris, smarrigt men var inte så hungrig så åt bara lite och sen två clementiner. Och sen så la jag mig och kollade på Medium (bästa serien nästan).

Aa allt för dagen nu ska jag se Grey´s Anatomy  som börjar nu!! :D



// Tova



Kommentarer
Postat av: Angie (:

Askul dag idag <3 :D! Va fin din blogg har blivit med lite bilder ;)

Den är fin annars oxå men men ;D



Vi ses imorrn iaf ;D

Puss

2008-10-29 @ 21:36:37
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: de svarta är riktigt snygga ja!:)

2008-10-29 @ 23:11:36
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: bella

Har faktiskt aldrig kollat på de programet :P

2008-10-30 @ 07:52:27
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: Ida

Älskar Grey´s=)

2008-11-06 @ 21:09:47
URL: http://festizzz.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0