Två foton!

Hej hej!

Idag vaknade jag klockan 9 och började göra iordning direkt. För Angie och jag skulle mötas klockan 10 och gå till Länna.

Aa och det gjorde vi men det blev skönhets regn på vägen dit och vi blev helt dyngsura. Men det var ändå kul att gå. Det åker ju förbi bussar på vägen och då var det ne kille på bussen som lipade till oss när vi gick på gatan (säkert för vi gick i regnet).

När vi sen var framme så gick vi först in på Rusta och Angela köpte en parfym (date party, luktade riktigt gott tycker jag).

Och sen gick vi in på Skopunkten för att kolla om skorna var kvar. Och det var dem!! Är super glad och måste verkligen köpa dem!

Sen så gick vi in på Eko, Angela köpte shampo och balsam och sen köpte hon festis också för vi var så törstiga.

Men sen när vi började gå hemmåt så hittade jag inte min mobil. Och då hade jag tappat den så klart. Så vra tvugna att gå tillbaka. Först gick vi till plåsterna för ví hade kollat lite där.

Det var en tjej som pckade upp saker och frågade om vi hade tappat något för hon såg att vi letade. Då sa jag såklart aa min mammas mobil. Och som tur var så hade hon hittat den och så fick vi tillbaka den, vilken tur va för det var ju mammas.

Då gick vi hem och då var vi trötta för vi hade ju gått i regnat förut och så. När vi kom hem så gick vi hem varför sig för vi skulle fixa oss byta kläder och allt annat man gör.

Sedan kom Angela ner och vi väntade på att maten skulle bli klar. Lasange mums! :P

Vi hade tänkt gå till Trångsund också men vi sket i det och började pyssla istället och lyssnade på musik :D.

Men vi hann inte så länge för Angie var tvungen att gå hem. Men jag fortsatte i alla fall och gjorde 8 st kort. Kunde inte göra fler för efter 8 så var dem färgade pappren slut.

 
 


Lånade Heddas mobil och tog foto på korten :P. Fast bara på tre innuti.

Nu kom det lite foton på bloggen i alla fall.

// Tova

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: min dag har varit riktigt mysig faktist:)

ja visst är dom snygga hihi

2008-10-28 @ 21:32:57
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja den är en riktigt mysig film!

2008-10-29 @ 14:04:30
URL: http://bbeks.blogg.se/
Postat av: K

jadå jag har haft en kul dag :) doc väldigt trött.

självdå?

hare bra.

2008-10-29 @ 15:59:51
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: bella

va fina kort du :D

2008-10-29 @ 20:29:04
URL: http://misstricky.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0