Rockville

Hej hopp!

Idag har jag haft en hel skojjig dag! : D

Skolan var som vanligt..eller vi hade no-läxförhör och jag höll på att sumpa det. Men jag tror det gick ganska bra i alla fall.

Men efter skolan så gick jag hem till Sazze och åt lite och så åkte vi till trångsund för att vara på rockville.

Först så gick vi in på ica och köpte ölkorv och en fralla och en loka att dela på. Super gott : ).

Sen så gick vi iväg till rockvill. Det var ju första gången som va var där så vi visste inte riktigt vart det var.

Efter en stund så knackade vi på där men det var ingen som öppnade och det var tur för jag ringde Hedda och frågade när det öppnade. Vi var där halv fem ungefär och det öpppnade sex.

Så vi gick iväg till en lekpark och gjorde en liten hinderbana.

Efter en stund så filmade vi när Sazze gjorde skit fort och jag gjorde skit segt. Och det var ju kul. Sen så filmade vi när jag tog hennes cykel och hon jaggade mig.

Sen så gick vi till en annan och spelade in när vi låsades vara småbarn och åkte bergochdalbana.

När vi sen hade gjort det så gick vi till en tredje och skojjade lite och hade en liten match på två rullande saker. Och sen så spelade vi en det så klart.

Och sen så gick vi faktiskt till en fjärde (otroligt många lekparker : D).

Men där var det inte små filmer vi gjorde utan vi gjorde en som var 1 minut och 29 sekunder.

Vi gick runt och lekte lite i lekparken och gjorde värsta klumpiga fallen. Hehe det ser väldigt kul ut på film. Jag ska kanske lägga in videon på bloggen imorrn (om jag vet hur man tar den från Sazze från hennes pea).

Sen så var klockan sex och vi gick till rockville. det var ganska pinsamt i början men vi sa att hedda var min syrra (som är sant) och han visade var hon var.

Efter det så gick vi upp igen och sa att vi ville lära oss spela gitarr.

Så då gjorde dem det och vi började spela. Men efter en stund så fick vi träna lite på att byta akord själva. Det gick ganska bra men det lät väl inte bäst..hehe : ).

Men sen blev klockan sju och Sazze och jag åkte hem på hennes cykel.

Mamma kom och mötte mig på vägen och Sazze cyklade hem. Och nu sitter jag här.

Allt för dagen. Hoppas ni också haft en hel kul dag : D!

// Tova

Kommentarer
Postat av: micaela

Fin blogg :)

2008-10-02 @ 20:49:54
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: micaela

sv: Så lite så och tack!

2008-10-02 @ 21:11:39
URL: http://micaelaaz.blogg.se/
Postat av: Erica,

woho hinderbana är kul :D

2008-10-03 @ 08:40:06
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0