Städat mitt skrivbord!! Yeah! :D

Har precis duschat :P.

Och innan det så städade jag mitt skrivbord. Det behövdes verkligen :).



Som ni vet så såg det ju ut så här..




.. men nu ser det ut så här :P




Tog foto på min hylla över också :D


Så nu är det fint igen :D.

Aa juste det här är alla böcker jag ska läsa..


.. nästan alla böcker, har två i skolan och en hos pappa också så det är 10 stycken att läsa sammanlagt :P, kommer bli tufft men jag ska klara det :D.

Nu ska jag se da vinci koden som mamma spelade in :P.

// Tova

Kommentarer
Postat av: Erica,

haha ojdå, det blidde rent! ;D

2008-11-24 @ 21:48:50
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0