Ops!

Wow. Det var länge sen! Ett nytt år och allt, men början har väl inte vart den bästa.

1. Min väska har blitt stulen.
2. Min bästis har brytit benet eller knät, det var så krångligt att jag inte ens kan förklara.
3. Bråk med en annan kompis, eller bråk och bråk?
4. Inget band kvar?
5. Det är fortfarande snö ute.
6. Har inte hittat prao till skolan än.
7. Och jag har fortfarande inte lyckas spara några pengar!


Tänka sig, det slutar till och med på mitt lyckonummer?

Men det finns ju bra grejor också ;).

1. Jag har köpt älskade converse!
2. Jag har gått på bio, rätt många gånger, Yeah!
3. Upptäckt många nya, grymma band!
4. Jag har beställt ballaste shortsen!

5. Jag har färgat håret, bye bye blondie!

Nu kommer jag inte på mer.. Hmm?

Men vet ni vad? Jag är glad ändå! Man kan inte gå runt och vara ledsen åt saker hela tiden, annars får man ångra sig!

Låt dax ;).


Two Door Cinema - Undercover Martyr


Kommentarer
Postat av: Evelina

hm, nej har ingen aning om vad jag skrev faktiskt haha XD du skulle inte kunna länka till det inlägget där ag skrev det, blir nyfiken hehe

2010-03-01 @ 15:26:31
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hallååå du :)

2010-03-01 @ 18:40:57
URL: http://decevven.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0