Höst is the shit!

Hej hej, ännu en perfekt mysig höstdag!

Idag började dagen med No och slutade med So inte en helt tokig dag ;). På min filmresention som vi gjorde på engelskan fick jag G+, VG på, inte helt fel det heller :).

Sen så var jag med Amanda & Tessan en stund innan Katja & jag var med fina Angie :), vi gick utoch handla lite grejs som frukt, clementinerna är så jäkligt på ica just nu! Sen blev det besök i lekparken, vi snacka om lite allt möjligt :).

Imorrn blir det bara plugg eftersom jag har prov i musik på Onsdag, Blues!

Dagens låt:


Papa Roach - Scars



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick mvg på den (a)<3

2009-11-04 @ 21:50:43
URL: http://minnenosinnen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0