Idag

Hej hopp!

Idag på elevensval så har jag ju teater och då på slutet av lektionen så berättade några spökhistorier. Fast en i gruppen berättade en sann historia.

Den vra skit läskig, två sov över hos henne och det var utdragna lådor och kläder på golvet och så när dem vakna och innnan dem l asig hade dem hört ljud och så.

Sen så gick dem och satte sig i soffan och då kom ett spöke eller något och kollade rakt på dem och hade oranget hår och han tappade ett hårstrå på en tjejs knä.

Aja det var något sånt men det var i alla fall skit läskigt och jag rös och allting.

Sen när jag kom hem så gjorde jag lite läxor och så tränade jag lite till provet som är imorrn. Jag tror det kommer gå ganska bra faktiskt :P.

Och sen så skulle Angie och jag gå ut men det blev framflyttat för hon var tvungen att passa sin lillesyrra. Så jag började läsa och lyckades läsa hundra sidor :D. Är super glad för det.

Aa sen så gick vi ut. Vi gick till min pappa för jag var tvungen att hämta lite kläder. Och på vägen dit så köpte jag vindruvor :D. Jag älskr ju vindruvor!

Och sen på hemvägen så köpte jag tuggummi.

Nu sitter jag här och skriver och det har inte hänt så mycket mer.

// Tova

Kommentarer
Postat av: Erica,

svar: haha thanks!



åh, kul med teater! :D

2008-10-22 @ 20:47:18
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: tack :)

2008-10-22 @ 21:36:40
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: tack:) va ska du göra idag? kram

2008-10-23 @ 07:43:26
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0