Em..

Hej hej!

Idag..har det inte direkt hänt något..men. Ja jo idag efter no så har jag pratat lite om vårt noprov och så med Anna (min lärare) och så idag på musiken så försöker Sazze och jag lära oss sjunga en ny låt. Den heter Forever young. Aa den låten är riktigt bra.

Ja sen vet jag inte riktigt eller jo på so. Då håller vi på med en plansh eller något och då hade vi börjat rita lite gubbar och så på papper som vi hade tänkt klistra fast.

Och sen kommer vår lärare (inte riktiga hon utbildar sig typ och har hand om det ämnet) och säger att ma ska rita direkt på det stora pappret man har (som är planshen). Och vi blir ju jätte arga för vi har ju redan börjat rita sen förra lektionen.

Då säger hon att hon har sagt det tr gånger men inget har hört något eller så. Och sen så får vi det stora pappret den lektionen också.

Men sen efter lektionen så pratar vi lite om det och då säger dem att hon inte hade sagt det till dem heller så då hade nog ingen i hela klassen hört att hon hade sagt det.

Aja sen när jag kom hem så pluggade jag lite och kollade på Medium (bästa sirien nästan) och gjorde lite läxor.

Och senare efter att jag har ätit så gick jag och Katja upp till centrum och köpte Fridtidningen :D.

Då möte vi Tina där också och då gav jag henne 50 kronor (är skyldig för jag slarvade bort hennes privata bok, hon är biblotikarie på vår skola också och är super snäll).

Sen gick jag hem igen och när jag kom hem så färgade jag Katas hår.

// Tova


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: åh så gott med kladdkaka :D

2008-10-21 @ 20:48:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Erica,

svar: haha tackar! =)



trevlig dag det dära :)

2008-10-21 @ 21:53:08
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: JOANNA

Ha en bra dag raring!<3

2008-10-22 @ 13:33:05
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: linda

svar: ja hon är stencool!

2008-10-22 @ 18:34:52
URL: http://lolinda.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0