Två nya klänningar :).

Det var ju någon dag sen jag blogga nu men helt härligt har jag inte riktigt haft lust till det. Men men, idag fick jag tillbaka mitt spanska prov. Det gick skkit bra :D, trodde verkligen det skulle gå dåligt.. men icke sa nicke han skrev MVG på det (även om vi inte har betyg än).

Just nu sitter jag och svullar godis som jag köpte förra veckan :P, hehe visste inte att jag hadedet här hemma tills min syrra sa att hon hade käkat lite.. :O.

Idag var det super varmt också, säkert 25 grader :D, gick utan strumpbyxor oh det är ett stort steg :P. Var ute med Angie en stund, härligt, härligt :). Men jag har börjat glömma ta foto.. :O.

Btw, denna klänning fick jag i helgen av my dad :D.


Söt :).

Har sytt klart min klänning på syslöjden också, så nu kommer den med :P.


Liknar en gladiatorklänning lite :P.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh gumman jag älskar verkligen de dära klänningarna <3333

2009-05-26 @ 17:34:40
Postat av: mia

Grattis till MVG =) Och söta klänningar!

2009-05-26 @ 19:34:26
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

så fina :D

2009-05-29 @ 21:27:17
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0