Onsdag, Torsdag och Fredag

Hej!

Jag är verkligen jätte ledsen att jag inte har skrivit på några dagar. Men jag har vart så seg och trött att jag inte har orkat det är väl kanske för att jag har vart sjuk..



Onsdag

Då var det Aedag i skolen. Man dellar in eleverna i olika lag och så är det en tävling. Det är små grenar kan man säga och man samlar så många som möjligt.

Mitt lag vann tyvär inte men det gör endå inte så mycket för man vinner typ godis och jag har godislöte så det är nog ingen ide för mig att vinna endå.

Efter skolan så åkte jag till Panduro i stan med Pello (min syster). Det jag skojjigt och det fanns massor av roligt där inne (man köper pyssel saker där). När det är julafton önskar jag mig hela affären :P.

Aa sen hände det inte så mycket resten av dagen.



Torsdag

Då efter skolan så åkte jag till Haninge med Angie. Det var kul så klart. Vi kollade runt lite och så t vi lite pommes frites på macdonalds.

Angie skulle handla en halsduk på H&M och medans vi var där så hittade jag en jätte fin kjol. Den är svart och det är vita prickar på den. Sen så är det en sån där kjol som går högt upp.

Aa juste innan vi åkte så tappade jag min mobil och skärmen gick sönder. Man kan ringa och göra allt det där bara att den inte visar vad man gör eller något annat :(. Så mamma ska lämna in den.

Men då fick Fredde (Pellos kille) hämta oss istället för att åka tåg hem. Men i alla fall så medans vi väntade var vi inne på Base home. Och då..så råkade jag välta en vas som stod på golvet och den kostade typ 250 kr.

Men hon som jobbade där sa att det inte gjorde något som tur var men men. Jag bad i alla fall om ursärkt och sen så skyndade vi där ifrån.

Sen hämtade Fredde oss och vi åkte hem.

Ja det var allt som hände den dagen.



Fredag

Då åkte jag till pappa vi ska vara här över helgen. Pappa jobbar i Norge så han är bara här varannan helg eller något sånt så jag kommer vara hemma hos mamma mer just nu.

Pappa kom hem ganska sent och jag låg bara och kollade på tv hela dagen (otroligt lat). Och när han kom hem så åkte vi och handlade. Lite frukt och mat och sånt grejs.

Vi handlade väldigt många clementiner och nu är alla slut. Shit vad fort vi äter upp dem alltså.

Det var allt för igår.



Idag har jag duschat och kollat på tv men ska städa lite sen ochså.

// Tova

Kommentarer
Postat av: LOO- vill du bli veckansblogg?

jadå, jag har haft en bra dag :D du då?

2008-10-18 @ 19:39:33
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Låter som dagarna har varit ok ;)

Så bra <3

Vill du hänga med o handla lite imorrn?

Puss

2008-10-18 @ 19:51:10
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0