Sjuk..

Hej!

Igår så var datan upptagen så kunde inte skriva vad som hände.

Men mormor kom i alla fall och det blev kakor ochsånt grejs :D.

Mamma fick typ bara mörk choklad med olika smaker skulle köpa chili men den var för dyr så (men hon fick det ändå så..).

Men igår så blev jag typ sjuk också. Blev helt trött och det började klia jätte mycket i mina ögon (jobbigt för sen gjorde det ont för att jag hade kliat så mycket :( ).

Men i alla fall så var det kul så.



Idag så var jag hemma från skolan så jag har bara spelat sims Hehe :D. Jag är ju ett ganska stort spel freak :P.

När Pello (min syster) kom hem så gjorde vi en jätte god soppa. Det skulle bli brockolisoppa men den var god innan den var riktigt klar så den fick bli som den blev :).

Sedan så började vi pyssla lite också. Gjorde små tomtar och änglar (lite tidigt men det är bara julpyssel Pello har).

Tänkte ggöra en kladdkaka ochså men det får bli imorrn istället.

Allt för idag :P.

// Tova


Kommentarer
Postat av: Nikolina

:/

2008-10-13 @ 20:29:02
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0