Länna

Hej hej!

Idag så var jag med Angie. Hon kom hem till mig och vi  spelade spel, super skojigt.

Sen så gick vi till länna. Vi gick runt i affärerna.

Vi gick in på Jysk och där låg vi i massa äsngar och dem var super mjuka och på en så åkte man ner med rumpan :D. Och kuddarna var super sköna dem med. När jag blir vuxen och flyttar hemifrån då ska jag köpa en sån!

Och på Skopunkten så såg jag finaste skorna!! Jag dör om jag inte får dem. Dem är svarta och har klack, det är en liten snörning längst fram också (är inte så jätte bra på att förklara).

När jag gick in så såg jag dem direkt och det var bara ett par kvar och i min storlek!! Det är ödet att jag ska ha dem. Eller det känns som det eftersom det bara var ett par kvar och i min storlek.

Aja sen gick vi in på lite andra och sen in på Eko. Och vi satte oss i varsin massagestol. Och det var så skönt att sitta i den, fast sängarna var skönare att ligga i :P.

Aa sen gick vi hem.

Nej juste, när vi var på väg dit och gick under en tunnel så var det två småkillar (såg ut att vara 10 eller 11 år) som tänkte spreja eller något i tunnlen. Tunneln var super stor och man gick högt upp men men. Men dem skakade typ bara på burkarna men spreja inte.

Det vra ungefär allt som hänt idag.

// Tova

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: okej:) har din dag varit bra annars?

2008-10-27 @ 19:21:38
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja hihi. trodde det skulle vara svårare, men ikkenikke :P

händer nåt spec ikväll? :)

kram

2008-10-27 @ 20:02:05
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: bella

hoppas du får skorna då :D

2008-10-28 @ 09:35:47
URL: http://misstricky.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0