Bara slappat idag

Hej hej!

Idag har jag bara legat framför tv, datan och läst lite :).

Har haft en rätt så tråkig dag för att vara ärlig. Min mamma fyller år men hon är på kryssning eller något sånt. Men jag har i alla fall ätit en bulle idag :D För det är ju kanelbullens dag. Jippi!!

Amanda sovde ju över från igår och på kvällen så kollade vi på Camp rock som gick på disney channel. Den var faktiskt riktigt bra :P.

Aa tänkte bara berätta vad som hänt för dagen och det var ju inte så mycket så det blev ett super kort inlägg.

Hopas ni haft en bra kväll!

// Tova

Kommentarer
Postat av: Jennyh

bullarna missade jag .. :)

2008-10-04 @ 22:20:50
URL: http://jeennyh.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0