Fredag, Lördag och Söndag

Hej hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit men första dagen så var jag så lat och inte orkade och nästa morgon så funkade inte tanjentbordet (batterierna slut). Så kunde inte skriva på hela dagen.

Så då kunde jag jínte skriva på Fredag ändå.



Fredag

Var bra hemma och slappade (blir så när det är lov). Fast sen klockan halv 5 åkte jag, mamma och Anders till Länna för min mobil var klar.

Så vi åkte dit och jag fick min älskade mobil! Så nu kan jag ta bilder till min blogg måste bara kunna lägga in dem hos pappa och det funkar bara lite halft. Eftersom vi har modem så blir det lite krångligt.

Sen gick vi in till Skopunkten för att visa dem fina skorna jag ville ha. Och då fick jag dem! Är överlyckligt för nu finns dem här hemma :D. Ska ha dem imorrn.

Sedan så åkte jag till pappa och så åt jag lite och väntade på att pappa skulle komma hem.

Katjas kompis sov över också men jag var inte direkt med dem bara satt och kollade på tv med dem. Vi har bara en tv hos pappa så kunde inte kolla på något och det var synd för jag ville se en skräck film.

Men men vad kan man göra.

Gick och la mig sen då lite senare..



Lördag

Gjorde jag inget speciellt då heller.

Eller jo jag följde med pappa till Farsta och växlade pengar. Fast satt i bilen medans han gjorde det men jag åt en korv också, var väldigt hungrig.

Sen följde jag med pappa in till Clas Olsson (ingen aning hur det stavas) och köpte en klocka och batteriladdare så att jag kan skriva på bloggen och vara inne på datan :P.

Efter det åkte vi till Bauhaus och pappa köpte lite saker han ska ha till huset.

Och sedan åkte vi till Eko och köpte en filt, sax, tandkräm och en stor påse godis. Det var ett och ett halft kg tror jag om jag mins rätt.

Fast jag har ju godislöfte och godisskålen står mitt framför näsan på mig hela tiden. Så det är svårt men än har jag inte smygtagit :P.

Aa sen hände det väl inget mer.

Eller jo Katja sov hos en kompis så jag sov ensam. Var uppe ganska länge och kollade på tv med pappa. The grude (tror det stavas så) gick på kanal 5 också men vi kollade på annat men på reklamen ändrade jag dit och kollade lite.

Vid ett ställe så förstod jag att det skulle bli läskigt och då kollade jag inte riktigt men så kollade jag vad som hände lite smått och just när jag kollade så kom det fram ett jätte äckligt ansikte!

Efter det ändrade jag inte dit något mer och försökte glömma ansiktet och som tur var så försvann det när jag skulle sova :).



Idag

Så var det slapp idag med så klart.

Men jag följde med pappa till skroten och sen till Bauhaus, pappa skulle handla en såg.

Sen så åkte vi till Ica och handlade lite mat och tops.

När jag kom hem så började jag lata mig igen. Knäppt att jag inte gör något vettigt när jag är ledig!

Aa det har ju inte hänt så mycket för dagen så..

// Tova

Kommentarer
Postat av: Angie (:

Låter som dina dagar har varit kul!



Sv; Ja det borde jag! Men nu är allt skit med jarri igen så tror det är slut för gott nu. Elr hoppas!

Imorrn gör jag inget, vill du va ;)?



Kan du logga in på msn :D?

Kram

2008-11-02 @ 20:39:08
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: ja visst är det:D god morgon gumman

2008-11-03 @ 07:56:51
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0