Sommar?

Vilken underbar känsla det är att vakna till sol och man känner sig på topp och kan inte låta bli att hitta på små tankar om hur underbar dagen ska bli. Men så kollar man ut, vad ser ma? Snö!
Kan det inte bli vår nu, så man slipper frysa om fötterna, eller känna hur man blir en liten rudolf? Jag blir galen! Jag behöver vår!


Men det ända man kan göra är att kolla i sin fina HM katalog och planera vad man ska köpa till sommaren.

Btw, jag har ändrat min header. Är den för tråkig tro? Säg vad ni tycker :).


Kommentarer
Postat av: tessan

SV: jag såg det :) den var jättefin, cool :P gillar den :)



jag håller med dig, skönt med sol, uselt med snö :O JAG HATAR SNÖÖÖÖ !?



Kram <3

2010-03-02 @ 19:13:07
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: den är inte dålig den du ;)

2010-03-03 @ 09:15:44
URL: http://decevven.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0