Farmor & Farfar.

Godmorgon Sverige. Inte blggat nu på helgen, ingen kamera. Inga bilder. Inge kul!


Av alla mina nagellack..


.. är det blåa det finaste!

Tänkte bara bjuda er på denna onädiga information.

Vad händer idag? Jag går runt med tunna strumpbyxor (jag skiter om det fortfarande är snö ute, nu har våren börjat för mig) och ikväll blir det middag hos farmor. Mysigt? Ja!

Något annat helt onödigt. Tycker ni rätt gubbe vann melodifestivalen? Skulle hellre viljat ha Salem al Fakir där men vem bryr sig? Det är ju ändå inget jag följer.


Kommentarer
Postat av: tessan

sv: hahah nej det har jag lärt mig nu x) vadå? jag kommper inte ihäg vad jag skrev xD



jag håller med, det blåa var finast <3 du och jag är redan inne i våren :) jag har tygskor med tyå skiiitliten sula och tunn jacka :D jag tyckte också att salem al fakir skulle ha vunnit :)



kram <3

2010-03-14 @ 14:15:16
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: okej, var hos mormor och morfar hela helgen :)

2010-03-14 @ 18:26:51
URL: http://ssabinaah.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0