Snart kommer myskvällen!

I morse hade jag massa tid över på morgonen så då fixade jag en av de viktigaste sakerna man kan göra! Min säkerhetsnål till mina Converse :D. Nålen hade böjts och jag gjorde den rak igen.


Den sista biten som håller ihop mina Converse är denna fina säkerhetsnål!


De ser rätt risiga ut där men de är grymt snygga annars ;), inget kan slå dem här Conversen, så även när jag ska köpa nya så kommer jag använda dem här med! Sen hamnar de nog på hyllan när de är i två bitar som inte går att sätta ihop!

+ att idag fick jag massa snygga kläder av min fina vän Sazze, minst 15 plagg :D. Och för att allt det ska komma in i min lilla garderob så blev det ränsning och städning där inne :).


Så nu är den fin och städad (även om det inte direkt syns) :P.

Nu snart blir det mat, och efter det blir det fest med godis, ostbågar och lite chips :D.

 

Dagens låt:



Lenka - The Show


Denna underbara låt visade Angela för mig! :)



Kommentarer
Postat av: tessan ♥

hahah fett äckligt det sur ut med dina converse närbild xD <3

2009-10-02 @ 22:31:49
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0