Rise Against!

Vad kan jag säga? Det var så jävla grymt! Jag kommer aldrig glömma det, de var så jäkla bra! :D När de spela Hero Of War, alla sjöng med och gungade med i låten och jag rös!

A hero of war
Yeah that’s what I’ll be
And when I come home
They’ll be damn proud of me
I’ll carry this flag
To the grave if I must
Because it’s flag that I love
And a flag that I trust


Jag har fått med mig en t-shirt och ett sår på läppen hem också :), en tjej blev puttad på mig, BAAM, rätt på läppen. Och så fick jag en armbåga precis under ögat också och en hårig arm rätt i fejan!
Men det var värt det!


Är tröjan inte grymt sngg?!



Man ser inte så bra, men det är massa blod under skinnet och blabla bla!



En väldigt trött Tova, hemma från konserten!


För övrigt har jag tagit över mammas nya tofflor och nu ska jag bara ta det lugnt :).


Jätte mysiga :D.



Kommentarer

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0