Konsert :D

Angela väckte mig idag genom att ringa! Det var bra för då ligger jag i alla fall inte i sängen hela dagen ;).
Så jag gick i alla fall upp och har stekt mig en omelett :), den blev rätt lyckad! Men kanske lite för mycke äggsmak :(.


Min omelett..


Idag ska jag på konsert! Men innan ska jag:

1. Städa upp rummet!
2. Gå till pappa och hämta kläder.
3. Träffa Angela.
Och sen åker Angela jag till Farsta och möter Albin :), sen.. Here we come Rise Against! :D



Wow, shit, det var verkligen städat!?


Nu tog omeletten slut och nu ska jag börja! :)


Kommentarer
Postat av: alice

hejsan :) allt bra idag?

2009-10-30 @ 12:02:07
URL: http://aliceellen.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0