Kul kul dag :D

Idag såvardet ju först skola och efter var jag med Angie :P.

Vi gick ut på promenad och pratade med lite gott i fickorna.. men vi har bestämt att vara nyttiga nu och vi får se hur det går. Tror inte det kommer gå så bra eftersom jag sitter här med laktris XD.

Efter att vara ute gick vi först hem till mig och dansa till hög musik och sen till Lilla Angie :P (hon är inte så liten men det är roligt att skriva så XP).

Först så satt vi i hennes rum och försökte få igång musik men det gick ej, så vi fick ta min fina (fula) mobil :P. Och så pröva vi kläder samtidigt :P.

Lite pics :D

   

Haha :P sen kolla vi på lite musikvideor på datan :P

Det här är en låt som Angie och jag lyssna på för länge sen.. kom och tänka på den då vi var :D.


Monster - Meg & Dia

Hinner inte svar på kommentarer ikväll så gör det imorrn ;).


Kommentarer
Postat av: Erica,

haha söta bilder :D

2009-03-11 @ 23:52:16
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: frida

Men det låter ju skönt det :) Jag ska inte heller göra så mycket idag eftersom jag är sjuk..

Tack så mycket :)Längtar nu tills den kommer hem, hoppas bara att den är lika snygg i verkligheten :)

2009-03-12 @ 08:51:04
URL: http://frridajohansson.blogg.se/
Postat av: Liene

sv tack så mycket:D

älskar den där låten och söta bilder!

2009-03-12 @ 14:30:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0