Två i topp låtar för dagen! :P

Vilken latmask jag är! Har bara vart hemma och kollat på tv och suttit vid datan, skärpning Tova! Imorrn ska jag nog ta en promenad om inte familjen ska åka till Skansen :).

Vet ni? Jag har målat naglarna, och de ser balla ut (enligt mig) :D.


Snygga va? :P


Fyra fina färger :D (metallgrön, rosa, lila & gul)

Om man någon gång blir sugen på trött och inte har något hemma, ja då har jag ett tips till er läsare! :) Något jag oftast brukar käka är musli :P. crunchy funkar alltid! :D


Det underabara paketet musli :P.

Nu kommer dagens mest lyssna låt av mig :D. eller okej, det är två, omöjligt att hålla sig till en!


Motion City Soundtrack - It Had To Be You

Tycker dockorna är jätte söta i videon, är jag ensam om det? :)


Motion City Soundtrack - Fell In Love Without You (Acoustic)



Kommentarer
Postat av: johanna

det e bra med mig :)

2009-06-18 @ 21:16:49
URL: http://haannaac.blogg.se/
Postat av: ROXY

idag skall jag åka till dalarna, blir där hela helgen :> du då?

2009-06-19 @ 09:16:26
URL: http://legoliv.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0