Magen = Proppfull!

Idag har jag käkat grymt mycket.. x) så jag har haft ont i magen nästan hela dagen.

Jag har käkat:

1 paket riskakor
3 Bullar (mamma och jga baka lite idag :P)
Jordgubbar
En godispåse
Och så frukost och middag (godis blev som min lunch, heh)

Inte konstigt om jag har ont i magen?

Idag åkte min tvilling iväg till Hälsingland med sin kompisar, men jag har ju fortfarande Hedda kvar här, och imorrn drar vi iväg till pappa :), får se vad som händer denna helg ;).

Har snackat ut lite med mamma också, om ja.. livet kan man väl säga.. och lite bättre mår man väl :P.

Käka sushi till middag idag också, mumsigt, länge sen jag åt det nu tror jag x), fast avokadon var lite omogen :(.

Hoppas dagen var bra! :)



Kommentarer
Postat av: tessan ♥♥

eh tova ??? du sa att du åt godis till lunch och sen typ längst ner säger du att du har ätit sushi till lunch xD Bestäm dej <33

2009-06-18 @ 19:54:27
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

sv: tack :D

2009-06-18 @ 20:11:08
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0