Småland

Hej hej!

Snart ska jag åka till Småland med mina systrar och pappa. Det är släktträff där borta och vi ska bo på vandrarhem.

Det kommer nog bli ganska skojjigt fast det är bara över helgen. Så på måndag är vi hemme igen.

Fast sen på tisdag kväll så kommer vi åka till Dublin i Irland. Vi ska åka flygplan och det ska bli superkul! (har aldrig åkt flygplan) Men vi kommer bara vara där i några dagar.



Idag på gympan så hade vi orgentering igen, orgentering är ganska roligt faktiskt.

Vi hade ingen spanska lektion idag heller för hon var sjuk igen. Så vi fick en håltimme på morgonen :).

Sen på lunchrasten så var Sazze, Elin, Nicole, Amanda B och jag i uppehållsrummet. Vi körde ett bamse spel (man skulle hitta lika dana bokstäver, den lilla och stora). Det var i alla fall skit kul. Fast i början var det några kort som fattades så vi började gå runt och leta.

Jag la mig på golvet för att kolla under soffan och då hittade jag fyra kort men Nicole tog ett av dem. Sen så gick jag till nästa och då hittade jag en femtiöring så då ställde jag mig upp och skrek att jag var rik hehe :D.

Efter en stund så kom en lärare in och sa att alla skulle gå ut på skolgården så vi bah varför då och så. Och sen var det röris det var där ute (man dansar och grejs, super tråkigt) så vi gick in igen och spelade bamse spelet igen :D.

Det är väl det som har hänt för dagen.

// Tova

Kommentarer
Postat av: Sanna

Orientering är skojigt!

2008-09-19 @ 15:47:44
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: sarah

sv; inte jag heller ^^ hehe

2008-09-20 @ 17:34:44
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: ♥JuJu♥

Låter skoj!

Men orientering är inte så kul tkr jag :P

2008-09-20 @ 23:43:57
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att din helg har varit en skön helg med massa skoj...

2008-09-21 @ 10:30:01
URL: http://blondis81.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0