Idag och imorrn

Hej hopp!

Ledsen att jag inte skrev igår men vjag var typ inte hemma på hela dagen. Eller jo kanske lite efter skolan.

Igår så när Katja och jag gick hem från skolan så mötte vi mamma. Katja skulle möta en kompis så jag gick med mamma istället.

Först gick vi in på ica för att handla lite. Och då fick jag 2 frallor till mellis och vindruvor (en väldigt god mellis :D).

Sen så fick jag en Frida-tidning också och den hade jg tänkt prenumerera på :). Jag fick extra tuggummin också hehe.

När vi sen hade handlat så gick vi hem så klart och när vi var hemma så började jag läsa Frida.

Efter en stund hade mamma gjort klart maten och jag åt vet inte riktigt vad det va men det var mumsigt i alla fall.

Sen så gic jag upp till centrum med Katja och hennes kompisar för jag skulle gå till ungdom och jag skulle möta Tessan och Amanda där.

På ungdom var det en kväll för bara 7:or och det var pingistunering och tipsrunda. men tyvär så vann jag inget :(.

Sen efter hela kvällen så gick vi hem och när vi var hemma så var vi tvugna att lägga oss. Det var typ allt som hände den dagen.

Aa juste när vi gick hem från skolan så såg jag något litet djur som såg ut som en råtta eller något liknande men den han springa iväg, men det såg ut som om den hade en lång svans i alla fall.



Idag så har det inte hänt något speciellt. Bara det vanliga i skolan fast på rasten så var det skit kul. Några tjejer och killar i klassen körde king och det var super skojjigt :D.

Men annars så var det en helt vanlig dag.

Imorrn kommer Katja och jag ha So-prov. Eftersom vi var i Dublin då det var prov för hela klassen så får vi göra det imorrn och vi ska göra det muntligt.

Sen på fredag så kommer vi ha Matte-prov och orgentering på rundan. Lite jobbigt det är ganska mycket den här veckan.

Sen efter skolan så åkte Katja och jag till Farsta med mamma för att handla vinterjacka. Men jag hittade ingen som jag gillade så vi ska åka till stan nästa månad istället.

Katja fick en addidas tröja för hon har Heddas gammla jacka.

När vi kom hem så läste jag lite och har spelat lite spel på datorn.

Men nu måste jag gå ska kolla på desppan (förkortning fr despret hous vives) :D.

// Tova

Kommentarer

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0