Haninge

Hej hej!

Idag åkte jag till Haninge med Angie. Hon skulle köpa tvål och schampo på Ö & B. Och jag köpte en mask som det var två stycken man fick tillsammans som jag köpte.

Sen gick vi in i Haninge centrum och bara kollade runt. Det var skit kul och vi kollade på BHarna på LIndex. Det fanns några i storleken 85F som var lika stort som mitt huvud hehe.

Efter en stund så gick vi in på de andra affärerna och kollade runt lite.

I ungefär mitten av köpcentret så finns det en Tacobar. Och det luktade jätte gott så jag köpte en liten taco och Angie köpte lite chips (fast när jag hade ätit upp mitt så började jag äta av chipsen så jag åt typ upp dem med hehe).

Sen gick vi in på någon bokhandel och köpte papper som jag ske slå in mina böcker med.

Efter det så gick vi in på affären Basehome och kollade på alla fina saker därifrån. Jag tog jätte många bilder på sakerna där och här kommer lite av dem.

           
Jag längtar nästan tills jag flyttar hemifrån och får köpa små fina saker till mitt hus och inreda.

När jag sen hade tagit massa foton och kollat på alla fina saker så gick vi in på Bik Bok och provade jeans men de flesta var ganska stora.

Sen så började alla affärer att stänga så vi åkte hem.



Hemma sen så  provade Angie och jag masken och det var jätte kul för masken var grön och Angie ropade alien hela tiden.

 
Vi tillsammans (visst ser vi ut som aliens)
 
Jag hehe :)

Och så lilla Angie :)

Efter det så läste vi lite i Fridatidningen och sen så skickade vi in svar till tävlingarna. Så man får hoppas att man vinner. Vi skickade också in bilder på oss för att få hamna på fridaomslaget :D.

Det var nog allt för idag.

// Tova

Kommentarer
Postat av: Angie (:

Tovis and Angie goes aliens!

Fin din nya blogg är ;)

Kram

2008-09-13 @ 21:02:26
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0