Haninge

Hej hej!

Kom nyss hem från Haninge med Angie.

Det var inte riktigt en shopping dag och sen hade jag ont i magen. Men jag hittade fyra saker som jag köpte.

Först så åt vi på macdonalds, jag tog en lilla meny men jag orkade inte äta upp det istället så drack jag jätte mycket. Så efter att vi hade ätit så gick vi på toaletten :).

Det kostade fem kroner så jag växlade Angies tio kronor till två femmor. Och sen när vi betalade så fanns det inget papper. Så då gick jag ut och bad Angie hämta men det ville hon inte och då kom det en gubbe och frågade om han kunde gå före. Men då sa jag att det inte fanns något papper men han gick endå.

Sen så hämtade vi papper och till slut fick jag gå på toa :).

Efter det så gick vi in på apoteket och jag köpte tuggummi som kostade tretti. Jag hade bara en femhundralapp för jag hade inte handlat för den än. Och då sa jag att det var pinsamt till Angie och då hörde hon i kassan det och sa att det var okej..hehe.

När vi sen gick förbi lindex så gick vi in och jag köpte ett par gråa benvärmare och ett par mjukis (jag gillar inte att ha mjukis men jag måste ju ha det på gympan).

Direkt efter kom gina tricot och jag kollade på t-shirt men hittade ingen snygg.

Så vi gick in på cubus istället och jag köpte två vanliga linnen. Ett begie och ett grått.

Och till sist så gick vi till Ö & B så klart :). Men det blev inget för mig där. Det var Angie som köpte laktris och tuggummi.

Sen så åkte vi buss hem. Och vi hann inte köpa biljet på mobilen innan bussen kom så chauffören blev arg och skällde ut oss. Det var ju inte så kul han kunde ju ha sagt det lite trevligare. Men sen lugnade han ner sig och frågade om det gick bra för min mobil var lite seg.

Det var väl allt som har hänt än så länge. 

Nu ska jag plugga lite.

// Tova

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

jo men visst e han söt men dock blir man less på ljudet då han lekt me den där bollen i några timmar så ibland får man gömma bollen för han :D

2008-09-22 @ 21:17:27
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Fashion and Hair

Nu är hetaste färgerna i höst utsedda. Vart det din favorit färg? Kolla bloggen.

2008-09-23 @ 09:33:25
URL: http://fashionandhair.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0