Kladdkaka och ansiktsmask

Hej hej!

Idag i skolan var den helt normal, inget speciellt har hänt. Fast jag ska ha Noprov på torsdag och Spanskaprov på fredag, vi ska en redovisning om antiskens grekland på fredag också. Det är typ 4 stycken i varje grupp.

Aja idag så har jag inte gjort något speciellt. Fast jag har bakat en kladdkaka idag :P. Super god bättre än den andra jag gjorde.

Efter att jag ätit och pluggat lite så har jag duschat. Och då la jag på en ansiktsmask efter att jag duschat :). Jag skulle ta en bild på hur jag såg ut med masken på men jag har inget att ta foto med efter som min mobil är sönder och så vidare. Men i alla fall.

Idag har jag fått min månadspeng Yippie!! Och i veckan (kanske) så ska jag och mamma åka till stan och handla vinterjacka och då samtidigt så ska jag handla lite.

// Tova 

Kommentarer
Postat av: bella

åhh, kladdkaka! ge mig?! :O

2008-10-21 @ 14:56:53
URL: http://misstricky.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0