IQ test

Hej hej!

Har just gjort ett IQ test men det kostade 60 kr att få veta hur mycket man hade så jag fick skita i det :(. Jag får hitta ett annat sätt att få veta mitt IQ.

Idag hhar jag mest läst. Boken heter Habib Paris tur och retur. den är faktiskt riktigt bra. I solan så fick vi läsa Habib meningen med livet och jag tyckte den var bra så jag valde att fortsätta läsa :P.

                          
Boken vi läste i skolan.         Boken jag läser nu.

Maru sov över hos och över natten så på morgonen så läste jag inte. Vi kollade lite på tv och gjorde mjölkondomer. Hehe lite sjukt men Katja hade fått av pappa så..ja.

Sen så följde vi med pappa och handla på willys. Fick vindruvor (älskar vindruvor så jäkla mycket!!) som var super goda.

När vi sedan hade handlat på willys så åkte vi en snabbis till bauhaus för att handla plankor (pappa bygger ju på vårat hus).

Efter det så åkte vi hem och åt pirog och calsone. Det var såna där små från findus (tror i alla fall det är findus).

Super gott och sedan så åkte jag till mamma och började läsa :D.

Snart blir det dax för mat Yippi! Det ska bli kyckling med ris tror jag :P.

Aa juste jag har fått senaste tidningen av Frida (knske redan har skrivit det mins inte riktigt :P). Älskar Frida har köpt alla dem senaste fem tror jag. Måste börja prenumenera snart :P.


Det är fel tidning men jag hittade inte den senaste (orkar tyvär inte ta bild heller).

// Tova

Kommentarer
Postat av: Jennyh

Sugen på ny bloggdesign? Var med i utlottningen av en design på min blogg! :) Kram

2008-10-05 @ 20:50:11
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: Erica,

ett iq test utan resultat? :P

lite trist xD

2008-10-06 @ 08:09:12
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Dennis

Jo, tack bara fint med mig. :)



Händer hos dig idag dÅ? ^^

2008-10-06 @ 17:08:18
URL: http://www.dennism.se

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0