Haninge, Bio och Spel

Hej hej!

Ledsen att jag inte har skrivit dem senaste två dagarna. I fredags så var jag så trött när jag kom hem så det blev inget och igår så vet jag inte varför jag skrev.

Jag var inne nästan hela dagen och spelade sims óch så men ändå så skrev jag inte. Jag är väldigt knasig!!



Fredag

Efter skolan så åkte Katja, Angie och jag till Haninge. Angie skulle handla lite så då följde jag med och sedan Katja.

Först så gick vi in på Gina och angie köpte en gardigan. Den var lite stor så jag tyckte den såg ut och vara en sån där mys tröja :P.

Sen så gick va in på Kapphal och Angie köpte ett  par jeans. Dem var skit snygga! Nästa jeans jag köper får nog vara från Kapphal.

När Angie sedan hade köpt sina snygga jeans så gick vi in på glitter och hon köpte ett diadem och örhängen.

Det finns en tacobar bredvid också såjag tänkte köpa lite chips och äta men jag sket i det och vi gick till Macdonalds istället. Tog en stor chokladmuffin med chokladbitar i (älskar dem!!) och vatten :D.

Sedan så kollade vi lite och gich in på H&M sen. Det har kommit en ny super stor :).

När vi sen hade gjort det så åkte vi hem och när vi var hemma så kollade jag lite på tv. Men hann inte kolla så länge för Anders kom och vi åkte till heron city fför att kolla på Mamma Mia.

Vi hämtade billjetterna och sen så åt vi på en thi resturang tror jag. Valde kycklingspett med jordnöttsås (smarrigt). Och sedan så köpte vi popcorn och dricka :P.

När vi hade gjort det så gick vi och kollade på bion så klart.

Det är nog den bästa filmen jag har sett! Den är super bra! Verkligen älskar den!

När bion var slut så gick vi och spelade spel på Spinner (tror det heter så). Kul det också. Varje gång man spelar så får man ju små biljetter eller något sånt och när man lämnar in så får man något (beror på hur många man får).

Men jag fick 75 i alla fall (lite fler men men). Det var en kopp i alla fall och på den står det funky girl på. Ganska rolig tycker jag :P. Och så tog jag en liten nyckelring med en flodhäst på :).

Sen så åkte vi hem och jag var super trött och gick och la mig.



Lördag

Spelade jag bara sims hela dagen utan att göra något annat nästan.

Gjorde en tjej sm gick ut studenten och tog stjärnexamen och fick jobb som en skådespelare. Och sen så blev hon ihopp med en kille och fick en dotter..längre en så har jag inte kommit.

Men det är kul i alla fall.

Inte så mycket som hände den dagen.

Aa juste var super snorig den dagen också så det var därför det blev en sån slappdag, men nu är det bättre :D.



Idag

Kommer mormor för att vi ska fira mammas födelsedag. Det ska bli kakor och nån mat som jag inte tror jag har ätit förr.

Har städat lite då så klart och handlat lite åt mamma.

Nu kommer mormor så skriver mer vad som hänt ikväll!

Idag så är det finnaste dagen för en picknic också så man får hoppas det blir det i veckan också så att man kan gå på picknick!

Måste gå nu..



En bra låt bara.




Från mamma mia filmen.

// Tova

Kommentarer
Postat av: my

Hej vännen, va duktigt mycket du skriver!

Har en liten fråga du är inte möjligtvis från nykvarn? Tycket det såg ut så på endel bilder?





P to the K

2008-10-12 @ 21:46:33
URL: http://lovelymy.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0