Lite om dagen :)

Hej hej!

Dagen blev ungefär som jag tänkt :).

Först åkte vi till haninge, Angie handlade lite grejs och sen så kollade vi runt lite.

En stund började jag hosta skit mycket så det var host host hela tiden men sen lugnade det sig efter en stund som tur var :D.

När vi gått runt och så så delade Angie och jag på en stor pomes med lite vatten till (Angie bjöd).

Sedan åkte vi buss hem och vi gick av en station före den vi skulle gå av för jag ville gå ute lite i snön men det var inte så jätte långt extra vi fick gå.

När vi kom hem så satte vi på oss mer kläder och så gick vi ut och hade snöbollskrig. Men det varade inte så länge för jag fick snö i tröjan av en snöboll jag fick i huvudet som jag fick av Angie.

Men istället så kom Angies lilla syster ut och vi lekte lite i snön.

Fast sen blev det ganska kallt så vi gick in igen och Angie och jag gick hem till mig och vi gjorde varm choklad :P. Och åt en lussebull till chokladen :).

Sen gick hon hem och efter en stund blev det mat.

Det blev ju lite tv sen också.



Tog denna bild på reklamen, utanför vårat fönster.

Mamma har satt upp två bilder på oss systrar och på ett av dem fotona mobbar Angie mig reält på hur jag ser ut, men egentligen ser det så konstigt ut för att jag vill ner och när jag säger det till Angie så börjar hon bara skratta mer.



Jag och mina systrar, men jag ser väl inte så sjuk ut..?



Och så en liten närbild så klart :)

Kan man tänka sig att för några år sen så såg man ut..


..så här, och idag så ser man ut..


..så här, just denna timme.

Och det knäppaste är att jag knappt mins något från när jag var så liten, det känns som att det gick på några minuter och jag ser ut så här.

Aja livet är underligt ibland.

Aa juste så här ser mitt skrivbord ut som jag hade tänkt städa idag..


..japp ungefär så här ser det ut :P.

Får ta hand om det i morrn!!

// Tova

Kommentarer
Postat av: belinda

va kulig den första bilden var :)



tack den va bra, din då? :)

2008-11-23 @ 20:57:14
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

Hej, haft en bra helg?

Kram Jim.

2008-11-24 @ 05:52:07
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Erica,

haha ja, kanske dags att städa snart xD

2008-11-24 @ 07:50:28
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv; men da vinci koden var en besvikelse till film :<

2008-11-24 @ 15:30:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Naaaaaaaaaaaw, du är söt, liten som stuuuur!

2008-11-25 @ 20:38:57
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0