Skolfoto

Hej hej!

Shit vad det blåser ute, det är nästan så att man blåser bort!!

Idag fick vi våra skolfoton. Jag är super duper ful (fulare än vad jag brukar bli) men men.

Imorrn ska vi ha matte-pov, hjälp! Fast jag tror det går bra för jag fick alla rätt på diagnosen :P. Men det är ju lite pirrigt för jag räknar alltid fel på något när det är prov.

Har lyssnat på Hsm låtarna hela dagen med Sazze, låtarna från 3:an är ju skit bra!! Eller aa det tycker i alla fall jag :D.

Sen vet jag inte mer vad som har hänt så nu kommer bild.



Min fina katalog.



Min klass. Jag är i mittraden, andra från vänster. Med min fina tröja, men man ser inte så bra :(.



Kommer en låt också :P.




Just wanna be with you - Zac Efron och Vanessa Hudgen.

// Tova

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Yepp. Planer för veckan då?

2008-11-10 @ 17:02:05
URL: http://bbeks.blogg.se/
Postat av: Angie (:

HAHAHAHHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

OMG JARRI FICK SITTA! HAHAHAHAH! O MYONA FICK STÅ! OMG!

R O F L M A O!

Men för att vara ärlig tova, ingen såg särskilt bra ut på det kortet, ingen ser bra ut på skolfoton! Men du såg inte så illa ut :)



Sv: Haha ja det var kul ;)

Kram

2008-11-10 @ 17:06:03
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0