Prov imorrn

Hej hej!

Idag blev det snöbollskrig, men inte med killarna som jag trodde. Utan med några tjejer i klassen eller bara 3 faktiskt.

Först med Sazze och sen med Vickan, Sazze och Sofia. Vi kastade lite hur som helst men det var kul. Tills Sazze kom när jag skulle göra en snöboll.

Jag halkade lite och böjde mig samtidigt och då kom Sazze och knuffade mig. Så jag ramlade i snön och sen försökte hon rulla runt mig.

Så då började jag jaga henne och sen så försökte jag fälla henne men det slutade med att vi båda ramlade och båda var genomblåta. Och jag som hade klänning också.

På No så hade vi vikarie, och han har tydligen vart med i Andra avenyn. Har sett det någon gång men förljer det inte men mer än hälften i vår klass gör det. Så dem frågade om autograf och tog foto.

Imorrn har vi No prov också, blir tufft men jag kan det ganska bra så..

Det har snöat nästan hela dagen har bara vart små uppehåll. Jag tror att det ska bli en meter snö (inte troligt men men) eller hoppas i alla fall, skulle vara skojj :P.

När jag kom hem så tittade jag på tv och åt lite frukt och så har jag pluggat lite också :).



Det jag ska kunna till provet :P (har stavat anteckningar fel och glömt en bokstav :S)




Min fin fina anteckninsbok med allt vi ska kunna ungefär :D


// Tova

Kommentarer

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0