Bio

Hej hopp!

Idag gick jag på bio med Katja, Sazze och Vickan. Det var skit kul och vi såg HSM3. Älskade ffilmen :P.

Först åkte vi till pappa och hämta Katjas biobiljett och sen till centrum och handla. Sen mötte vi dem på tågperongen. Och så åkte vi i väg till stan.

När vi kom dit så köpte vi biljetter och sen köpte popcorn och sånt, sen gick på bio så klart.



Mina popcorn och drika som jag har ätit upp och drukit upp efter filmen.
Efter filmen så gick vi och åt på Macdonald´s.



Sazze äter, mumsigt :P.




Vickan äter glass och det mumsigaste på macdonadl´s :P.




Sazze dricker.




Katja, Wow :P.




Och så min mat :D.


Sedan när vi hae ätit gick vi runt lite och kollade på i affärerna. Först gick vi in på Butricks (vet ej hur det stavas) och kollade lite, Sazze köpte godis med peppar smak och anjovis smak. Hämskt att äta en sån :P.

Hitta lite roliga prylar där också :D.



Han stog i trappan ner, Läskig va!




Snygga glasögon va!?




Och ännu ett par som är supersnygga!!


Sen gick vi in på Dressman Sazze köpt en skjorta till hennes pappa. Det är ju farsdag på söndag :).

När det var klart så gick vi in på H&M, först kollade vi lite men sen hittae vi linnen som var jätte billiga. Ett linne kostade 50 kr och det var ta två och betala för en :D.



Tog en bild på påsen :P.




Mitt fina linne :D.


På perongen hem köpte jag tuggummin från automaten.



Skulle vilja ha alltihoppa!! :P.


Aa sen åkte vi hem och när vi var hemma så la jag mig och kollade på tv.

// Tova


Kommentarer
Postat av: Angie (:

Nice med linnen o donken o bio ;D



Sv: Nice ;D

Okej ^^

Kram

2008-11-08 @ 21:59:41
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Yes. Thaiwook är kärlek.

2008-11-09 @ 11:22:53
URL: http://bbeks.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

härliga bilder du har på din blogg! :D

puss!

2008-11-09 @ 18:31:41
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad är ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nu vad du vill :)

Trackback
RSS 2.0